با توجه به تجربه و تحقیقات، برای شروع کار هیچ سنی خاصی را پیشنهاد نمیدهم. هر کسی از هر سنی میتواند به برنامه نویسی علاقهمند شود و شروع کند. مهمترین عامل در شروع طرح، علاقه و اشتیاق فرد است. بنابراین، اگر شما چارچوب زمانی و منابع لازم را دارید و به کد ها علاقهمندید، بهترین زمان برای شروع است. حالت خودآگاه بودن و تجسم ذهنی در هر سنی مفید است و میتواند به توسعه هنر اپلکیشن کمک کند. پس با اطمینان شروع کنید!